Retourneren en klachten
Herroepingsrecht: De wettelijke termijn bedraagt 14 kalenderdagen. Upro kan de koop binnen 14 dagen ontbinden (hiervoor mag u dit modelformulier gebruiken). U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het produkt te retourneren, ingaande op de dag van de levering. Geretourneerde produkten dienen ongedragen te zijn, compleet met alle toebehoren en indien redelijkerwijs mogelijk-in originele verpakking, en in een zo oorspronkelijk mogelijke staat van het produkt en vooral onbeschadigd te zijn.
’U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening
Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand adres. Wij zullen de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten binnen 14 dagen aan u terugstorten.
Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan ons kenbaar te worden gemaakt. Liefst per email op: info@mijnmooistesieraden.nl (hiervoor mag u dit modelformulier gebruiken). Dit kan via email of post. U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden.
Mijn Mooiste Sieraden vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door ons in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt( moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft Mijn Mooiste Sieraden de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.
Mijn Mooiste Sieraden vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Terugbetaling geschiedt met dezelde betaalmiddel als door consument is gebruikt.
Retour adres:
TNS / Office EL Campus (aub geen sieraden op het pakketje vermelden)
Mon Plaisir 89 D
4879 AM Etten - Leur
Denk bij het terugsturen aan goede en discrete manier van verpakken. Het retourneren van bestellingen per aangetekende post of koeriersdienst is uw verantwoording en risico. Uitsluitend op afspraak kunnen de bestellingen ook door u persoonlijk op ons vestigingsadres worden afgegeven als u dat prettiger vindt.
Klachten of opmerkingen
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Indien U klachten of opmerkingen heeft over onze producten, de website of de werkwijze van Mijn Mooiste Sieraden dan vragen wij u om contact met ons op te nemen. Dit kan op de volgende manieren:
- telefonisch op telefoonnummer 06-83904225 (Di, Wo, Do, Vr van 10:00 - 17:00 uur)
- per email: Stuur uw email naar info@mijnmooistesieraden.nl of gebruik de formulier op onze Contact - pagina
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.